Založ si blog

Asha Paradox

Došla uprostred noci.
V bodkovaných šatách, bosá a s odzbrojujúcim pohľadom, nemohol som ju tam nechať len tak stáť…
Vzal som ju k sebe…domov…
Očarila ma natoľko, že sme do svitania pozerali MTV a polemizovali o fantastickosti bytia.

Po prebudení som zistil že jej niet, ani mojej peňaženky.
Vrátila sa pri západe slnka, v jednej ruke fén a v druhej vianočný stromček ovešaný tetrapakovými škatuľami.
Vrátila mi prázdnu peňaženku, začínal som ju milovať…

Urobili sme vianočnú výzdobu a do rána tancovali na záhrade v rytme latina.
Bolo slnečné leto a ja spokojný.

Vždy som sa nechal prehovoriť jej pohľadmi, ktorých ovládala tisícky.
Úprimný, ľahostajný, zvádzajúci, zvierací, detský, nežný, a neuveriteľne beznádejný.
Bola fantastická herečka.
Neúnavne a často so slzami v očiach som sledoval jej grandiózne nočné záchvaty žiarlivosti, hysterické balenie kufrov a následný neutíchajúci plač a beznádej v mojom objatí.

Bola kráska a zviera zároveň.
Anjel pomáhajúci v najkurióznejších situáciách sa v zlomku sekudny menil na diabla schopného vraždiť za akýkoľvek ženský pohľad spočívajúci na mne.
Žila v paralelnom svete svojich vymyslených príbehov, ktorými ju neustále zásobovala jej neskutočná online fantázia.
Hektika na pokraji zrútenia.
O to s väčším úžasom som sledoval jej bohorovný pokoj pokaždé keď si zapálila cigaretu a sadala k svojej káve.
Z tohto rituálu štastia by ju nevytrhla ani blížiaca sa vlna zunami.
Paradoxné…

Život génia vždy hraničí so šialenstvom a v tomto štádiu už nepomohla ani láska ako liek.
Nikdy jej však neodopriem inšpiráciu a skúsenosti ktoré mi venovala.

…dnes majú na psychiatrii návštevné hodiny…

 

 

Peace and Love Forewer…

Zamatová Krabička

02.09.2011

Keď sa ti zdá, že nevládzeš, nezvládaš, nepoznáš východisko, tak tú chvíľu si dobre pamätaj, vetdy ešte len začínaš žiť… Keď sa ti zdá, že tvoje srdce je zabalené v malej zamatovej krabičke, takej nechutnej, gýčovej ako celá táto spoločnosť, tak tú chvíľu si dobre pamätaj, je na tebe aby si ho vyslobodil… Keď sa ti zdá, že stretávaš na svojej ceste iba [...]

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Roland Uškovitš

...o živote

Štatistiky blogu

Počet článkov: 2
Celková čítanosť: 2196x
Priemerná čítanosť článkov: 1098x

Autor blogu

Kategórie

Archív